Strona internetowa dla kancelarii adwokackiej

Czas czytania: ok. 7 minut

Stworzenie strony internetowej dla kancelarii adwokackiej to świetny sposób na zbudowanie wizerunku i promocję w sieci. Potencjalni klienci szukają najpierw pomocy prawnej poprzez wpisanie odpowiednich fraz w wyszukiwarce. Dlatego strona powinna dobrze się pozycjonować i zachęcać do skorzystania z usług danej kancelarii. Przyjrzyjmy się temu, co na niej umieścić, aby zwiększać grono swoich klientów.

Kancelaria adwokacka świadczy różne usługi z zakresu prawa. Jej wypromowanie lokalne to tylko jeden ze sposobów na zdobycie nowych klientów. Kluczowym okazuje się posiadanie strony internetowej. To w sieci potencjalni klienci wyszukują prawników, którzy udzielą porady oraz będą reprezentować przed sądem. Z tego też względu warto zaprojektować witrynę internetową dla kancelarii, która przekona do skorzystania z jej oferty. Uzyskać to można wieloma sposobami. Najbardziej sprawdzone wymieniamy w dalszej części tekstu.

Strona internetowa kancelarii adwokackiej, czyli co na niej umieścić?

Witryna dla kancelarii adwokackiej może być bardzo cennym źródłem informacji dla potencjalnych klientów. Dlatego warto na niej umieścić kilka ciekawych sekcji, które przeprowadzą odbiorców po kolejnych krokach lejka sprzedażowego.

Szukasz wykonawcy strony internetowej dla Twojej kancelarii adwokackiej? Mamy dla Ciebie idealną propozycję – nasze autorskie rozwiązanie, które możemy wdrożyć w krótkim czasie, a Ty zaczniesz zdobywać nowych klientów!

Personalia, czyli kto pracuje w kancelarii adwokackiej

Za prawem stoją przepisy, ale potrzebne są osoby, które je dokładnie znają i potrafią stosować. Na stronie internetowej dla kancelarii adwokackiej w pierwszej kolejności należy umieścić dział z personaliami. Prezentowanie wizerunku prawnika, jego wykształcenia oraz doświadczenia, przekonuje do skorzystania z usługi. Potencjalni klienci lubią wiedzieć, z kim mogą mieć do czynienia i kto może im pomóc.

Oferta, czyli w czym pomoże kancelaria adwokacka

Zakres usług świadczonych przez kancelarię adwokacką może być dość szeroki. Zawrzeć w nim można reprezentowanie przed sądem w konkretnym rodzaju spraw (np. cywilnych), porady prawne, czy też załatwienie spraw związanych z obywatelstwem. To oczywiście tylko niektóre przykłady. Ważny w tym wszystkim jest podział na usługi świadczone na rzecz klientów biznesowych oraz indywidualnych.

Oferta powinna być bardzo szczegółowo określona. Dobrze, aby przy wymienianiu wszystkich usług, towarzyszył ich dokładny opis. To może naprowadzić potencjalnych klientów na odpowiednie kroki w ich sprawie, a jednym z nich będzie skorzystanie z usług profesjonalistów.

Przeczytaj także: Ile kosztuje identyfikacja wizualna firmy?

Kontakt, czyli pod jaki numer zadzwonić, gdzie napisać i jak dojechać

Strona internetowa dla kancelarii adwokackiej musi ułatwiać kontakt z prawnikami. Dlatego należy na niej umieścić wszelkie możliwe informacje, które w tym pomogą. Zakładka z danymi kontaktowymi jest najbardziej sprawdzonym sposobem. Trzeba w niej zawrzeć:

  • godziny pracy kancelarii adwokackiej,
  • dokładny adres,
  • wskazówki dojazdu (np. poprzez osadzenie Google Maps),
  • numer telefonu.

Bardzo wygodnym dla potencjalnego klienta, jak i prawników, jest umieszczenie także formularza kontaktowego. Umożliwia on szybkie napisanie wiadomości, bez konieczności opuszczania strony internetowej.

Porady online, czyli rozmowa przez internet

W ostatnim czasie okazało się, że wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu. Podobnie jest z poradami prawnymi. Spora część adwokatów wyszła naprzeciw potencjalnym klientom i udostępniła na swoich stronach możliwość skorzystania z doradztwa online.

Warto umieścić na stronie internetowej kancelarii adwokackiej sekcję pozwalającą na poradę prawną online. W ten sposób skracany jest dystans między prawnikiem a potencjalnym klientem, a także przyspieszane jest rozwiązanie konkretnego problemu. Poza tym zwiększa on konwersję, czyli poszerza grono osób korzystających z usług danej kancelarii adwokackiej.

Ten wpis też Cię może zainteresować: Logo a logotyp – jakie są różnice?

Blog, czyli dzielenie się wiedzą, która zachęca do skorzystania z oferty

Projektując witrynę dla kancelarii prawniczej, powinno się rozważyć umieszczenie na niej bloga. Angażujące wpisy, ukazujące się regularnie, w skuteczny sposób budują wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie. Potencjalni klienci mogą w ten sposób uzyskać cenną wiedzę, która przyda się podczas spotkania z prawnikiem w celu rozwiązania konkretnego problemu.

Prowadzenie bloga przez kancelarię adwokacką pokazuje także jej pozytywny stosunek do potencjalnych klientów. Daje poczucie wyjścia naprzeciw oczekiwaniom oraz udzieleniem częściowego wsparcia. Ponadto prezentuje zaangażowanie adwokatów, którzy oprócz pracy, znajdują czas na dzielenie się cenną wiedzą. Dzięki temu klienci chętniej skorzystają z oferty, która rozwiąże ich prawniczy problem.

Jak powinna wyglądać strona internetowa kancelarii adwokackiej?

Warto zwrócić uwagę na dostosowanie witryny kancelarii adwokackiej do charakteru świadczonych przez nią usług. Jednak powinno się tu też zastosować pewien dystans, aby odbiór przez potencjalnych klientów zadziałał prawidłowo. Powinno się pamiętać, że takich witryn szukają osoby, które już mają pewien bagaż problemów. Potrzebują więc otwartości, zrozumienia, a jednocześnie skuteczności. Taka też powinna być strona internetowa dla kancelarii adwokackiej.

Kolejną kwestią, o którą warto zadbać, jest responsywność. Udział urządzeń mobilnych w zestawieniu sprzętów, z których korzystają potencjalni klienci, aby znaleźć informację i adwokata w internecie jest coraz większy. Dlatego witryna musi odpowiednio się na nich wyświetlać. Projektując taką stronę, należy sprawdzić:

  • czy wszystkie elementy są czytelne na urządzeniach mobilnych,
  • czy grafiki odpowiednio się wyświetlają,
  • czy nawigacja jest intuicyjna,
  • czy witryna ładuje się szybko.

Zobacz, na co zwrócić uwagę przy projektowaniu wizytówki dla Twojej kancelarii adwokackiej.

Podsumowanie

”Nieznajomość prawa szkodzi”, jak mówi łacińska maksyma. Wtedy też ludzie zwracają się o pomoc do kancelarii adwokackich. Najłatwiej je znaleźć w internecie, o ile posiadają swoje witryny. Tworząc stronę internetową dla kancelarii adwokackiej, warto zawrzeć na niej kilka ważnych elementów. Przekonają one do skorzystania z usługi oraz zadbają o budowanie pożądanego wizerunku.

Chcesz wypromować swoją kancelarię adwokacką? Mamy dla Ciebie specjalną ofertę na stronę internetową. Zadzwoń i poznaj szczegóły!

Jak przydatna była ta strona?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocen 5 / 5. Liczba ocen: 4

Jak dotąd brak ocen! Bądź pierwszą osobą, która oceni tę stronę.

Autor:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *