Strona internetowa dla kliniki stomatologii

Czas czytania: ok. 8 minut

Strony internetowe to dziś obowiązkowy element promowania kliniki stomatologii. Konkurencja rośnie, a więc musisz docierać do klientów na różne sposoby. Twoim potencjalnym pacjentom najłatwiej i najszybciej jest wyszukiwać oferowanych przez Ciebie usług właśnie w sieci. Robią to ze smartfonów, na komputerach, w domu, w pracy, w nagłej potrzebie. Czy Twoja klinika stomatologii już zadbała o skuteczną stronę internetową? Przekonaj się, jaki projekt witryny wypromuje Twoją ofertę i zdobędzie nowych pacjentów.

Internet otoczył Twoich pacjentów z każdej strony. Mogą z niego korzystać poprzez komputery, smartfony, tablety i telewizory. Nawet niektóre lodówki mają dostęp do sieci, a tym samym można na nich uruchomić przeglądarkę internetową. Zaskoczyło Cię to? To co powiesz na to, że potencjalni pacjenci Twojej kliniki stomatologicznej chcą tam znajdować jej ofertę? Najprościej dotrzeć do nich poprzez stronę internetową. Taką, która jest w pełni użyteczna i responsywna. Zyskasz nowych pacjentów dzięki projektowi czytelnej witryny, dostosowanej do potrzeb Twojej grupy docelowej.

Strona internetowa, której potrzebuje Twoja klinika stomatologii i Twoi pacjenci

Witryna internetowa kliniki stomatologicznej, którą prowadzisz, musi opierać się na zasadzie win-win. Zarówno Ty, jak i Twoi potencjalni klienci powinniście z tego tytułu czerpać korzyści. Klinika stomatologiczna zyska nowych klientów. Z kolei pacjenci znajdą przychodnię, która rozwiąże ich problemy dentystyczne.

W promocji własnego biznesu liczy się szybka realizacja. Mamy dla Twojej kliniki stomatologii autorskie rozwiązanie, które możemy szybko wdrożyć. Ty trafisz do nowych pacjentów, którzy szukają Twojej kliniki w internecie! Kontakt

Użyteczna witryna kliniki stomatologicznej, czyli UX w służbie pacjentowi

Strona internetowa dla Twojej kliniki powinna być przejrzystym projektem, po którym pacjenci mogą łatwo nawigować. Szukają oni konkretnych informacji, a także usług. Dzięki odpowiednio zastosowanym zabiegom z zakresu UX oraz UI znajdą to, czego potrzebują. Tym samym przekonają się do Twojej kliniki stomatologii oraz oferty.

Responsywna strona, która zdobywa klientów mobilnych

Dziś pacjenci wyszukują przychodni z poziomu smartfonów. Tak jest najszybciej i najłatwiej. Witryna Twojej kliniki musi być dostosowana do takiego sposobu korzystania z internetu. Responsywna strona internetowa dopasowuje się do urządzenia. Zachowuje przy tym w pełni swoją użyteczność.

Witryna, która jest responsywna, zdobędzie dla Twojej kliniki nowych klientów. Doceni ją algorytm wyszukiwarki Google, który umożliwi sprawne pozycjonowanie strony. Tym samym łatwiej będzie uzyskać Ci wysokie miejsca w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Przeczytaj także: Czym jest księga znaku i z czego się składa?

Zoptymalizowana witryna, czyli szybkie ładowanie na każdym urządzeniu pacjenta

Skuteczna strona kliniki stomatologicznej musi błyskawicznie ładować się jej przyszłym oraz obecnym pacjentom. Wpłynie to na ich doznania podczas korzystania z niej. Witryna, która szybko się ładuje, skraca czas pozyskania cennych informacji. To niezwykle ważne podczas wyszukiwania poradni i natychmiastowej pomocy w rozwiązaniu problemu.

Zwróć uwagę na to, że czas ładowania strony internetowej ma także wpływ na jej pozycjonowanie. To zwiększa Twoje szanse na zdobywanie kolejnych pacjentów poprzez wyszukiwarkę.

X sprawdzonych elementów, które zwiększą grono pacjentów Twojej kliniki stomatologicznej

Skoro tu jesteś, to niewątpliwie zadajesz sobie pytanie, co zrobić, aby witryna Twojej kliniki stomatologii sprowadziła nowych pacjentów. Nie od dziś wiadomo, że niektóre elementy sprawdzają się najlepiej w pozyskiwaniu klientów. Oprócz tego, że strona Twojej kliniki musi być użyteczna, responsywna i zoptymalizowana, to także powinna dostarczać pacjentom informacji, których szukają.

Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu wizytówek dla Ciebie i Twoich pracowników? Zobacz w naszym wpisie.

Oferta, czyli jak zmaksymalizować konwersję w prosty sposób

Osoby, które mogą stać się pacjentami kliniki, szukają konkretów. Oferta, jaką opublikujesz na stronie internetowej, powinna być w maksymalny sposób przejrzysta i czytelna. Skup się na:

  • podziale usług na kategorie,
  • szczegółowym opisaniu każdego punktu oferty,
  • umieszczeniu cen za usługi.

Oferta kliniki uwzględnia stomatologię dziecięcą? To może być jeden z najważniejszych jej punktów. Zadbaj o to, aby go wyróżnić!

Ludzie, którzy budują wizerunek kliniki i napędzają sprzedaż usług

Na stronie Twojej kliniki powinna znaleźć się zakładka, w której przedstawisz cały personel. Osoby, które wykonują zabiegi stomatologiczne, przedstaw z imienia i nazwiska. Zbudujesz w ten sposób wizerunek Twojej kliniki oparty na profesjonalnej kadrze pracowników. Ponadto dodaj informacje na temat doświadczenia, a także specjalizacji. W ten sposób wpłyniesz na osoby niezdecydowane, które przekonasz, że w klinice zajmą się nimi najodpowiedniejsze osoby.

Galeria zdjęć, dzięki której dasz poznać swoją klinikę stomatologiczną od wewnątrz

Stworzenie galerii zdjęć to świetny sposób na przekonanie pacjentów do skorzystania z usług przychodni. Umieść w niej fotografie wnętrza kliniki. Pacjenci zobaczą, jak wyglądają gabinety, a także, z jakiego sprzętu korzystają stomatolodzy.

Umieszczenie galerii zdjęć na stronie sprawi, że odwiedzający ją:

  • przekonają się, jak przytulnym miejscem jest Twoja klinika, co zachęci ich do skorzystania z oferty,
  • oswoją się z widokiem kliniki, dzięki czemu łatwiej będzie im podjąć decyzję o zostaniu pacjentami przychodni, którą w jakimś stopniu poznali.

Wiemy, jak powinna wyglądać strona internetowa dla Twojej kliniki stomatologicznej. Poznaj nasze rozwiązanie, które umożliwi Ci promocję w sieci! Napisz lub zadzwoń, aby poznać szczegóły!

Formularz kontaktowy, czyli ułatwienie szybkiego umówienia wizyty

Pacjenci, którzy chcą skorzystać z oferty kliniki stomatologicznej, powinni w prosty sposób umówić wizytę. Najlepiej, aby w obrębie witryny znaleźli miejsce, gdzie będą mogli to zrobić. Formularz kontaktowy jest najszybszym sposobem realizacji takiego celu. Umieść w nim niezbędne pola do wypełnienia:

  • Imię,
  • Nazwisko,
  • Numer telefonu,
  • Adres e-mail,
  • Nazwę usługi,
  • Pole wiadomości.

Dzięki formularzowi potencjalni pacjenci będą mogli wysłać wiadomość, na którą odpowiesz. Oprócz niego umieść na stronie także inne możliwości nawiązania kontaktu z kliniką. Dodaj:

  • Numery telefonów,
  • Adres e-mail,
  • Adres kliniki,
  • Mapę (np. z usługi Google Maps),
  • Godziny pracy,
  • Link do możliwości zarezerwowania wizyty poprzez dodatkową usługę (np. ZnanyLekarz).

Podsumowanie

Witryna Twojej kliniki stomatologicznej musi być dostosowana do wymagań grupy docelowej. Skorzystaj z projektu, który jest responsywny i zgodny z zasadami UX/UI. Dzięki temu zwiększysz dostępność swojej strony. Wpłyniesz tym samym na wzrost konwersji, a co za tym idzie, rozpoznawalność i zyski Twojej kliniki.

Nie przepłacaj za stronę internetową, skorzystaj z naszego autorskiego rozwiązania. Skontaktuj się z nami, żeby dowiedzieć się więcej.

Jak przydatna była ta strona?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocen 5 / 5. Liczba ocen: 6

Jak dotąd brak ocen! Bądź pierwszą osobą, która oceni tę stronę.

Autor:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *