6 elementów strony dla trenera personalnego, które zbudują masę mięśniową i grono klientów

Czas czytania: ok. 8 minut

Jeśli oglądasz dużo witryn internetowych, to są takie, do których często wracasz i coś kupujesz. Przyciągają Cię, prawda? Tak samo powinno być z Twoją stroną internetową, jeśli jesteś trenerem personalnym. Efektywna witryna potrafi sprzedać produkty, zachęcić do działania i nawiązać relacje między sprzedającym a kupującym. Jak to zrobić?

Prowadząc stronę internetową trenera personalnego, musisz zwracać uwagę na budowanie wizerunku i zdobywanie klientów. Osoba zainteresowana treningiem pod okiem fachowca, chce poznać wykorzystywane przez Ciebie metody, doświadczenie, a także ofertę dostosowaną do jej potrzeb. Witryna trenera personalnego powinna odpowiadać na wszystkie możliwe pytania potencjalnego klienta. Musi rozwiewać wątpliwości oraz zachęcać do skorzystania z oferty. Przy tym istotne jest także przełamywanie barier komunikacyjnych. Czy da się w ogóle osiągnąć taki cel? W jaki sposób można go realizować? Odpowiadamy na te pytania w dalszej części tego tekstu.

Jesteś trenerem personalnym i potrzebujesz witryny? Sprawdź nasze autorskie rozwiązanie, które pozwoli Ci na szybką publikację nowej strony w sieci! Skontaktuj się z nami.

6 elementów, które Twoja strona internetowa trenera personalnego musi mieć, aby klienci chcieli z Tobą trenować

Witryny internetowe różnią się od siebie w zależności od branży i grupy docelowej, do której są kierowane. Projekt strony dla trenera personalnego jest wyjątkowy pod kilkoma względami. Dlatego dobrze, aby umieszczone przez Ciebie elementy w pewnym stopniu zaopiekowały się użytkownikiem. Poprowadzą go przez ścieżkę lejka sprzedażowego aż do zostania Twoim klientem.

1.    Przedstawienie Ciebie jako trenera personalnego, który przygotuje najlepszy trening

Strona internetowa trenera personalnego opiera się w głównej mierze na personal brandingu. Istotna jest więc Twoja osoba. Pokaż na niej, że zajmujesz się profesjonalnym przygotowaniem do treningu i w nim uczestniczysz, aby był przeprowadzony we właściwy sposób. Przedstawienie Ciebie jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu, czyli sprzedaży usług.

Twój wizerunek jako osoby prowadzącej profesjonalne treningi musi być przybliżony w maksymalny sposób. Warto umieścić na stronie Twoje zdjęcia, inspirującą charakterystykę, a także informacje na temat doświadczenia. Pamiętaj, że w tym przypadku najlepiej sprzedaje się persona oraz osiągnięcia. To za Tobą pójdzie klient, jeśli dasz mu do zrozumienia, że trafi w profesjonalne ręce. Roztocz wokół siebie aurę zaufania, a na treningi będzie coraz więcej chętnych. Osiągnij z nimi sukces, to dodatkowo rozreklamują Cię za darmo!

Przeczytaj także: Logo a logotyp – jakie są różnice?

2.    Opinie klientów, czyli społeczny dowód słuszności na Twoją rewelacyjną ofertę

Niezmiernie ważną sekcją na Twojej stronie są opinie klientów. To tzw. social proof, który potwierdzi Twoje umiejętności oraz osiągnięcia w roli trenera personalnego. Opinie klientów podpisywane są imieniem i nazwiskiem (za zgodą ich autorów), a także opatrzone są zdjęciem.

Do skorzystania z Twojej oferty profesjonalnego treningu przekonują wypowiedzi klientów, a także konkretne case study. Opis metamorfozy uczestników, którzy uczestniczyli w profesjonalnym treningu, wskazuje, że można wiele osiągnąć dzięki jego pomocy. Case study możesz urozmaicać zdjęciami z ćwiczeń, a także materiałami wideo.

3.    Oferta, która podbija serca, mięśnie i portfele Twoich potencjalnych klientów

Kolejnym ważnym, a zarazem podstawowym elementem witryny, jest oferta. Warto, aby Twoje usługi zostały podzielone na poszczególne kategorie. Osoby początkujące oraz zaawansowane będą szukać innego rodzaju usługi. Dobrze, gdy napiszesz o nich prosto, aby przekaz był łatwo zrozumiały i atrakcyjny. Niewiarygodne prawda? Ale to działa!

W swojej ofercie jako trener personalny umieść wszystkie zajęcia, które znajdują się w ramach danego pakietu. Podaj przedział czasowy, jaki jest potrzebny do ich zrealizowania. Klienci docenią także witrynę, gdy w ofercie znajdą również konkretne ceny. Pamiętaj, że ma ona jednocześnie zdradzać tajemnicę Twojej pracy, ale nie w 100%. W końcu Ty wiesz najlepiej, jak przeprowadzić trening, aby uczestnik był z niego zadowolony, a wyrażał to postępami i płaceniem za Twoje usługi.

4.    Call to action, czyli wzywaj do działania, do ćwiczeń!

Wezwanie do działania to również zabieg, który umieść na swojej stronie. Call to action zachęci potencjalnych klientów do:

  • zapoznania się z ofertą.
  • przeczytania wpisów na blogu,
  • zapisania do newslettera,
  • skorzystania z oferty.

Możesz do tego wykorzystać słowa, ale także i grafikę. Wszystko po to, aby lead, który wpada na Twoją stronę, stał się klientem.

Chcesz promować swoje treningi na Facebooku? Zobacz, jakie są wymiary grafik na tym portalu!

5.    Formularz kontaktowy – sprawdzony sposób na zachęcenie do kontaktu z Tobą

Często potencjalny klient chce uzyskać dodatkowe informacje na temat treningu, czy też innych kwestii z nim związanych. Jeśli nie znajdzie ich na stronie internetowej, będzie potrzebował kontaktu, aby poszerzyć swoją wiedzę. Dlatego umieść na niej formularz, który mu to ułatwi.

Klient, który wypełni dane w formularzu kontaktowym, nie będzie musiał opuszczać witryny internetowej, żeby napisać wiadomość. Zostanie ona wysłana bezpośrednio do Ciebie na adres mailowy. To dobry sposób na zdobywanie przez Ciebie kontaktów do osób, które są zainteresowane ofertą. Możesz dalej nad nimi „pracować”, aby przekonać ich do swojej świetnej oferty.

6.    Blog, czyli zbuduj zaangażowaną społeczność

Stworzenie bloga na Twojej stronie internetowej dla trenera personalnego to doskonały sposób na promowanie siebie i swojej oferty. To szansa na przekazanie potencjalnemu klientowi wiedzy, jakiej nie znajdą gdzie indziej – jest w Twojej głowie i wkrótce będzie na blogu. Bardzo ważne jest bazowanie na Twoim doświadczeniu, aby inspirować odbiorcę do działania. Tym sposobem możesz zdobyć grono nie jednego, a wielu zaangażowanych klientów, którzy będą udostępniać wpisy, a zarazem promować treningi z Tobą.

Podsumowanie

Jeśli chcesz stworzyć stronę internetową trenera personalnego, zadbaj o jej zawartość. Przede wszystkim graj swoim wizerunkiem. Potencjalny klient przyjdzie do Ciebie, bo czuje, że zajmiesz się profesjonalnie treningiem i zadbaniem o własne zdrowie. Przekazuj więc swoją wiedzę, a zdobędziesz zaangażowanego odbiorcę. Sprowadzi on do Ciebie kolejnego klienta, a ten następnego. Wzywaj do działania, dzięki czemu zachęcisz do skorzystania ze swoich usług. Pamiętaj też o pozycjonowaniu strony, aby znajdowała się wysoko w wynikach wyszukiwania!

Tylko jeden kontakt dzieli Cię od wymarzonej strony internetowej. Zadzwoń do nas – mamy przygotowane dla Ciebie autorskie rozwiązanie.

Jak przydatna była ta strona?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocen 5 / 5. Liczba ocen: 4

Jak dotąd brak ocen! Bądź pierwszą osobą, która oceni tę stronę.

Autor:

Jedna odpowiedź do “6 elementów strony dla trenera personalnego, które zbudują masę mięśniową i grono klientów”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *