Redaktor treści AI – współpraca


Status rekrutacji:
Rekrutacja otwarta
Lokalizacja
100% zdalnie
Forma zatrudnienia
B2B / Zlecenie / DziełoTo może być oferta dla Ciebie, jeśli:
- – Poszukujesz dodatkowej pracy i masz kilkanaście wolnych godzin w miesiącu.
- – Masz bardzo dobrą znajomość języka polskiego – potrafisz poprawiać błędy ortograficzne, interpunkcyjne i gramatyczne.
- – Umiesz „dopieszczać” tekst – nadajesz mu naturalny i logiczny styl.
- – Masz cierpliwość do pracy z tekstem – lubisz „dłubać” i wyłapywać nawet drobne błędy.
- – Potrafisz szybko przyswajać wiedzę i pracować na kilku projektach jednocześnie.
- – Jesteś terminowy i świetnie organizujesz swoją pracę – zawsze wiesz, kiedy i co oddasz.
- – Umiesz pracować zdalnie, dbasz o porządek i lubisz schematy działania.
- – Lubisz, gdy tekst jest jasny, a poprawki dają realną wartość.
- – Jeśli zauważysz powtarzający się błąd w kilku tekstach – zgłaszasz to, aby usprawnić proces.
To zdecydowanie NIE JEST oferta dla Ciebie, jeśli:
- – Nie lubisz pracy z tekstem i uważasz, że poprawianie to strata czasu.
- – Nie potrafisz samodzielnie zorganizować swojej pracy zdalnej.
- – Nie lubisz monotonii i powtarzalnych zadań.
- – Nie akceptujesz feedbacku i uważasz, że Twoje zdanie zawsze jest najlepsze.
- – Szukasz stanowiska copywritera – tutaj nie będziesz pisać od zera, tylko redagować i poprawiać.
- – Masz problem z pracą z tekstami generowanymi przez AI – obawiasz się ich, nie lubisz ich poprawiać albo nie ufasz takim narzędziom.
Kilka słów o nas
Jesteśmy małą, ale doświadczoną agencją marketingową, która od lat działa w obszarze SEO i content marketingu. Nasz zespół składa się z profesjonalistów, którzy znają się na swojej pracy i nie boją się nowych wyzwań. Działamy partnersko, jasno i konkretnie – bez niepotrzebnej biurokracji. Jeśli szukasz miejsca, gdzie spotkasz osoby z doświadczeniem, które wiedzą, jak działać skutecznie, to prawdopodobnie dobrze się u nas odnajdziesz. Mamy dla Ciebie mały test. W formularzu aplikacyjnym w dowolnym miejscu użyj słowa “Mars”.
Na czym będzie polegała współpraca na stanowisku Redaktora treści AI?
- – Otrzymasz teksty wygenerowane przez AI (mamy ten proces bardzo rozbudowany i nie ogranicza się on tylko do wpisania promptu).
- – Twoim zadaniem będzie ich redakcja i adaptacja – tak, by pasowały do wymagań klienta i były czytelne oraz poprawne.
- – Będziesz dbać o logikę, naturalny styl i najwyższą jakość tekstów.
- – Zgłosisz powtarzające się błędy, aby usprawnić nasz proces tworzenia treści.
- – Nie będziesz tworzyć treści od zera – Twoim celem jest redagowanie i poprawianie tekstów AI.
Na jakiego rodzaju treściach będziesz pracować?
- – Artykuły blogowe i eksperckie.
- – Artykuły sponsorowane na zewnętrzne portale.
- – Opisy kategorii i produktów do sklepów internetowych.
- – Teksty ofertowe na strony internetowe.
- – Materiały wewnętrzne (np. treści na nasze strony, mailingi).
- – Aktualizacja istniejących treści.
Zgłoś się do nas, jeśli:
- – odpowiedziałeś twierdząco na punkty z początku ogłoszenia oraz spełniasz poniższe warunki,
- – masz minimum roczne doświadczenie komercyjne w tworzeniu różnego rodzaju treści na potrzeby seo,
- – znasz i wykorzystujesz w swojej pracy narzędzia Google Docs,
- – masz doświadczenie w pracy zdalnej i jesteś samodzielny,
- – lubisz porządek, terminowość i wiesz, jak zarządzać wieloma projektami jednocześnie.
Oferujemy:
- – Stawkę 40 zł netto + VAT za 10 000 zzs. Jeśli uważasz, że Twoje doświadczenie lub poziom zaangażowania uzasadniają wyższą stawkę – daj nam znać, chętnie to omówimy.
- – Miesięczną liczbę zleceń w przedziale 10-60 tekstów – dopasowaną do Twoich możliwości.
- – Umowę ramową o współpracy: B2B (własna działalność) lub umowę o dzieło/zlecenie.
- – Pracę całkowicie zdalną – gdzie chcesz!
- – Elastyczny czas pracy – liczą się terminy i jakość, nie godziny pracy.
- – Jasny proces współpracy i partnerską atmosferę.
Chcesz aplikować?
Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, prześlij nam swoje CV w języku polskim w formacie PDF oraz portfolio przygotowane według poniższego schematu. Chcemy zobaczyć treści, które najlepiej pokazują Twój warsztat, dlatego prosimy o dokładne przestrzeganie podanych wytycznych.
Jak przygotować portfolio?
- Wybierz przykłady: Do każdego rodzaju treści wybierz jeden lub kilka przykładów, które najlepiej pokazują Twój styl i umiejętności. Zależy nam przynajmniej na jednym przykładzie każdego z poniższych typów treści:
- Artykuł ekspercki
- Artykuł blogowy
- Artykuł sponsorowany
- Treść ofertowa na strony internetowe
- Użyj schematu: Poniżej znajdziesz schemat, według którego powinno być przygotowane portfolio.
- Sprawdź całość: Upewnij się, że portfolio jest kompletne i zawiera wszystkie wymagane elementy.
Ważne wskazówki:
- Portfolio powinno być przygotowane w jednym pliku PDF i zapisane zgodnie z podanym schematem.
Schemat portfolio:
Przygotuj w Word lub w wybranym przez siebie oprogramowaniu.
- Strona tytułowa: Imię i nazwisko, krótka informacja o Tobie, jakiego rodzaju treści lubisz najbardziej i dlaczego chcesz z nami współpracować.
- Artykuł ekspercki:
- Link do publikacji lub treść artykułu – wybierz jeden najlepszy tekst
- Artykuł blogowy:
- Link do publikacji lub treść artykułu – wybierz jeden najlepszy tekst
- Artykuł sponsorowany:
- Link do publikacji lub treść artykułu – wybierz jeden najlepszy tekst
- Treść ofertowa na stronę internetową:
- Link do strony lub treść – wybierz jeden najlepszy tekst
Całość zapisz w PDF i dołącz w odpowiednim miejscu w formularzu aplikacyjnym.
Uwaga! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne zgłoszenia. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Postawmy sprawę jasno: zlecamy dużo treści, ale jednocześnie bardzo dużo wymagamy.
Powodzenia!
Chcesz aplikować?
Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, wyślij nam swoje CV w języku polskim w PDF-ie i uzupełnij ankietę.
UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje. Lubimy uczciwe zasady i jasno oczekujemy, że włożysz wysiłek w to, aby pokazać, że to Ciebie szukamy. Powodzenia!