STECOL

Problem

Stecol jest częścią globalnego chińskiego koncernu, w strukturze grupy PowerChina. W związku z tym, klient wyraził chęć wizualnego oddzielenia Stecol od koncernu. W rezultacie pojawiła się potrzeba opracowania nowego logo. Nowe logo miało delikatnie się różnić od dotychczasowego, jednocześnie utrzymując charakterystyczną stylistykę, kolorystykę i jednoznaczne powiązanie z całym koncernem. Naszym celem było, aby nowe logo było postrzegane nie jako odrębna firma, lecz jako część szeroko przedsiębiorstwa.


Misja

Naszym priorytetem było opracowanie logo, które wykorzystuje kształty z dotychczasowej identyfikacji wizualnej. Zależało nam na tym, aby można je było łatwo umieszczać na różnorodnych materiałach i maszynach. W związku z globalną obecnością koncernu PowerChina, kluczową kwestią była responsywność i prostota, umożliwiające efektywne stosowanie logo na różnych obszarach i w różnych regionach świata.


Rozwiązanie

W ramach projektu nowego logo skorzystaliśmy z połowy istniejącego sygnetu PowerChina. Przeprowadziliśmy modyfikacje wprowadzając odpowiednie przerwy między jego składającymi się częściami. Dzięki temu nasze nowe logo jest bardziej responsywne, umożliwiając jednocześnie bezproblemowe użycie dwóch charakterystycznych kolorów firmy. Wynikający z tych zmian element pozwolił nam stworzyć symetryczne logo utrzymane w dwóch precyzyjnie określonych kolorach, jednocześnie eliminując gradienty.

Bezpłatna dostawa

Rozpocznijmy pracę nad identyfikacją wizualną dla Twojej firmy!

Tworzymy kompleksowe systemy identyfikacje wizualne firm i marek.

Zamawiam niezobowiązującą ofertę

Jak przydatna była ta strona?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocen 5 / 5. Liczba ocen: 1

Jak dotąd brak ocen! Bądź pierwszą osobą, która oceni tę stronę.