Czas czytania: ok. 5 minut
Bardzo polecamy współpracę z Good Project. Na każdym etapie realizacji zamówienia, ekipa studia wykazała się profesjonalizmem i życzliwością. Projekty są wysokiej jakości, całkowicie spełniają nasze oczekiwania.
Identyfikacja wizualna Twojej marki jest ważnym krokiem w jej rozwoju i podstawą komunikacji z odbiorcami. Tylko chwila dzieli Cię od zlecenia nam jej zaprojektowania. Skontaktuj się z nami i zaczniemy działać!
Na początku swojej działalności Twoja marka zwykle jest wizualnie anonimowa. Taki stan nie powinien trwać długo, ponieważ brak działania jest stratą czasu i pieniędzy. Identyfikacja wizualna stwarza dla Twojej marki mnóstwo możliwości komunikacyjnych. Oferuje Ci zestaw narzędzi, z których będziesz korzystać każdego dnia, aby skutecznie docierać do odbiorców.
Identyfikacja wizualna jest połączeniem elementów graficznych, skupionych na zaprezentowaniu spójnego wizerunku Twojej marki. W ten sposób możesz prowadzić narrację zgodną z tym, jak chcesz, aby była ona postrzegana. Identyfikacja wizualna daje Ci również szansę na zbudowanie więzi emocjonalnej z odbiorcami. Elementy, które będą wchodzić w jej skład, posłużą Ci także do zwiększenia świadomości oraz rozpoznawalności marki.
Identyfikacja wizualna jest zbiorem grafik stosowanych w codziennej komunikacji z odbiorcami, czyli aktualnymi oraz potencjalnymi klientami. Każda z nich wyróżnia się spójnością. Komunikaty są takie same pod względem wizualnym. To możliwe dzięki opracowaniu zbioru cech, jakie są stosowane podczas tworzenia każdego kolejnego materiału graficznego. Zalicza się do nich:
Tworząc dla Twojej marki identyfikację wizualną, zadbamy o najdrobniejsze szczegóły. Zaprojektujemy wręcz cały ekosystem, w którego skład wejdą następujące materiały graficzne:
Tworzymy kompleksowe systemy identyfikacje wizualne firm i marek.
Spójna i atrakcyjna identyfikacja wizualna stwarza Twojej marce możliwości rozwoju w wielu obszarach. Są one istotne dla osiągania celów marketingowych oraz sprzedażowych. Identyfikacja wizualna:
Atrakcyjność identyfikacji wizualnej ma ogromne znaczenie dla tego, jak marka jest odbierana przez klientów. Tego, czy chcą skorzystać z jej oferty, wracać do niej oraz polecać znajomym i rodzinie. Dlatego też zaprojektujemy dla Twojej marki identyfikację wizualną, która będzie:
Branding jest procesem, w ramach którego tworzony jest wizerunek marki. Obejmuje on swoim zasięgiem znacznie szerszy zakres, niż identyfikacja wizualna, która dotyczy w głównej mierze materiałów graficznych. Koncentruje się ona na sposobie przekazywania wizerunku marki poprzez kolory, typografię, materiały drukowane i cyfrowe odbierane przez zmysł wzroku. Branding z kolei wykracza poza ten zakres działania. Nie skupia się jedynie na reprezentacji wizualnej, a na kompleksowej strategii funkcjonowania marki w przestrzeni.
Pierwszoplanowym elementem identyfikacji wizualnej jest logo. To ono buduje narrację i jest głównym materiałem graficznym, z jakim styczność mają odbiorcy. Symbol wyróżnia markę, charakteryzuje ją i zaprasza do interakcji z nią. Od logo rozpoczyna się tworzenie identyfikacji wizualnej, a także staje się ono zbiorem wytycznych do pozostałych materiałów graficznych.
Logo jest znaczącym składnikiem każdego wizualnego komunikatu marki. Znajdziesz je:
Co to oznacza dla Twojej marki? Logo będzie obecne wszędzie tam, gdzie odbiorcy stykają się z nią. Zapewnisz więc powtarzalność symbolu w wielu miejscach, ale z umiarem i smakiem, nie przytłaczając swoich klientów.
Sprawdź logo, jakie dotychczas stworzyliśmy dla naszych klientów!
Logo jest wyrazicielem osobowości Twojej marki. Indywidualnie zaprojektowany symbol w mgnieniu oka przekaże odbiorcom istotne informacje. Aktualni oraz potencjalni klienci dzięki logo zrozumieją charakterystykę Twojej marki oraz idee, którymi się kieruje. Wpływ na to ma sygnet, logotyp, slogan, ale także użyte kolory, kształty i typografia.
Indywidualnie zaprojektowane logo daje szansę wyróżnienia się na tle konkurencji oraz zbudowania nad nią przewagi. Nie jest ono obojętne dla odbiorców. Wyjątkowe logo wchodzące w skład identyfikacji wizualnej pomaga poznać markę oraz wywołać w klientach pozytywne emocje i skojarzenia. Taki symbol przyciąga wzrok i wysyła jasne komunikaty.
Wyróżniająca się identyfikacja wizualna oraz wchodzące w jej skład logo, są kluczowymi punktami procesu budowania wizerunku marki. Ważne, aby Ty i wszyscy pracownicy Twojego biznesu wiedzieli, jak się z nią obchodzić. Przyda się więc swoista instrukcja postępowania, czyli księga znaku. Znajdziesz w niej wszystkie informacje obejmujące poszczególne elementy logo oraz zasady jego wykorzystania. Dowiesz się, jak umieszczać symbol w projektowanych materiałach graficznych, aby dbać o jego jakość oraz wizerunek swojej marki.
Zasady zawarte w księdze znaku mają pomóc Twojemu biznesowi w zachowaniu spójności, która jest bardzo ważna dla odbiorców. Unikniesz tym samym popełnienia błędów, mogących negatywnie wpłynąć na postrzeganie marki przez aktualnych oraz nowych klientów.
Stwórzmy spójną i profesjonalną identyfikację Twojego brandu!
Jesteśmy z tego dumni!
Zobacz nasze realizacje i dołącz do grona zadowolonych Klientów!
Poznaj nasze porady
Czas czytania: ok. 5 minut
Czas czytania: ok. 13 minut
Czas czytania: ok. 6 minut